Δημιουργία & πλήρης ρύθμιση μιας καμπάνιας Google Adwords «κλειδί στο χέρι» και η διαχείρισή της για (14 ή 30 ημέρες).
Παρακολούθηση της εξέλιξης της καμπάνιας σας καθημερινά προκειμένου να ελέγξετε την αποτελεσματικότητα των λέξεων-κλειδιών και να εξαλείψετε τις περιττές, κάτι που θα επιτρέψει την επίτευξη του καλύτερου λόγου μετατροπής με την πάροδο του χρόνου.
Η δημιουργία και η διαχείριση καμπάνιας απαιτεί χρόνο, δοκιμές, τροποποιήσεις και προσαρμογή λαμβάνοντας υπόψη τις πληροφορίες που συλλέγονται κατά την εκκίνηση της.
Η SOTERYAH IP προτείνει εκπαιδεύσεις σε Πνευματική Ιδιοκτησία προσαρμοσμένες στο προφίλ σας.
Μπορούν να παρακολουθηθούν σε βασικές εκπαιδεύσεις (λιγότεροι χρόνοι) ή σε εις βάθος εκπαίδευση.
Αυτές οι εκπαιδεύσεις σας επιτρέπουν να γίνετε λειτουργικοί γρήγορα και ίσως να διεκδικήσετε μια εξέλιξη θέσης και μια αναβάθμιση μισθού.
1.1 – Εις βάθος εκπαίδευση σε Διπλώματα Ευρεσιτεχνίας
– 15 ώρες κατανεμημένες, για παράδειγμα, σε βραδινές ώρες ή Σάββατα
– Αποκτηθείσες δεξιότητες: Διαχείριση της εφαρμογής και της διαχείρισης διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας και άλλων τίτλων για τεχνικές καινοτομίες (πιστοποιητικά φυτικής προέλευσης, διπλώματα φυτών για παράδειγμα…).
– Δυνατές θέσεις: Υπεύθυνος διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας σε επιχείρηση, μηχανικός διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας (αν έχετε Μεταπτυχιακό ή Master τεχνικής κατεύθυνσης ή πτυχίο μηχανικού), Υπεύθυνος υποθέσεων διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας…
1.2 – Βασική εκπαίδευση σε Διπλώματα Ευρεσιτεχνίας
– 7,5 ώρες κατανεμημένες, για παράδειγμα, σε βραδινές ώρες ή Σάββατα
– Αποκτηθείσες δεξιότητες: Υποστήριξη στην εφαρμογή και τη διαχείριση διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας (διοικητική διαχείριση, διαχείριση προθεσμιών…).
Vidéo Animation de 400 mots (max)
Intégration de votre script
Résolution Full HD
Effets sonores sfx (bruitage)
Couleur de fond au choix (blanc par défaut)
Insertion images / logo (optionnel)
Délai maximum de livraison : 10 jours
Après validation de votre commande, les éléments nécessaires pour son traitement vous seront demandés.
Δημιουργία Καταστήματος: Σχεδιάζουμε ένα κομψό και λειτουργικό ηλεκτρονικό κατάστημα που αντικατοπτρίζει την ταυτότητά σας και προσελκύει τους δυνητικούς πελάτες σας.
Διαχείριση Προϊόντων: Επιλέγουμε τα πιο trendy προϊόντα, βελτιστοποιούμε τις περιγραφές και φροντίζουμε το κατάλογό σας να είναι πάντα ενημερωμένος.
Επεξεργασία Παραγγελιών: Μόλις γίνει μια παραγγελία, αναλαμβάνουμε την επεξεργασία της, συμπεριλαμβανομένης της προσεγμένης συσκευασίας και της γρήγορης αποστολής.
Υποστήριξη Πελατών: Οι πελάτες σας είναι η προτεραιότητά μας. Αναλαμβάνουμε τις ερωτήσεις, τις επιστροφές και τις ανησυχίες, εξασφαλίζοντας τη μέγιστη ικανοποίηση των πελατών.
Βελτιστοποιήστε τη συμμετοχή σας σε μια επαγγελματική έκθεση για να μεγιστοποιήσετε τις αποδόσεις σας, να ενισχύσετε τη δημιουργία leads και να διασφαλίσετε μια αυστηρή παρακολούθηση των ευκαιριών σας με τις στρατηγικές μας προσαρμοσμένες.
Μια επαγγελματική έκθεση αποτελεί κρίσιμο γεγονός στον τομέα B2B.
Είναι μια μοναδική ευκαιρία να συναντήσετε τους υποψήφιους πελάτες και τους πελάτες σας, να τους πιστώσετε και να τους κατακτήσετε.
Ωστόσο, μια καλή έκθεση πρέπει επίσης να είναι μια έκθεση της οποίας η αποτελεσματικότητα μετράται και ενσωματώνεται σε μια στρατηγική μάρκετινγκ και πωλήσεων.
Για να περάσετε σε μια προσέγγιση ROI, είναι απαραίτητο να έχετε τη σωστή στρατηγική και τα κατάλληλα εργαλεία.
Προσαρμοσμένη υποστήριξη στον τομέα της επιλογής σας: Shopify, WordPress, Facebook Ads, Google Ads, Google Search Console, Google Analytics, Instagram, Pinterest, TikTok, SEO.
Για μια επιχείρηση προσανατολισμένη στο ψηφιακό, υπάρχουν πολλές ευκαιρίες να εκμεταλλευτείτε στη ψηφιακή μεταμόρφωση, τους KPI και το διαδίκτυο. Ας συζητήσουμε τους νέους σας στόχους.
Βελτιστοποιήστε την παρουσία σας στο διαδίκτυο με την υπηρεσία διαχείρισης κοινωνικών δικτύων μας (community management).
Δημιουργία και διαχείριση των κοινωνικών σας δικτύων (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok...).
Η υπηρεσία μας αναλαμβάνει τη δημιουργία των δικτύων σας και την εκπαίδευσή τους, τις δημοσιεύσεις και το περιεχόμενο, τη γραφιστική δημιουργία, την ανάπτυξη της ψηφιακής στρατηγικής καθώς και την παρακολούθησή της.
Αναλύουμε τις ανταγωνιστικές επιχειρήσεις που υπάρχουν στην τοπική αγορά, εξετάζοντας τη θέση τους, μειώνοντας τις αβεβαιότητες και τους κινδύνους που σχετίζονται με την είσοδο στην αγορά, κατανοώντας το περιβάλλον και τον στόχο πληθυσμό, αναλύοντας τον άμεσο και έμμεσο ανταγωνισμό, καθορίζοντας τη στρατηγική σας (προϊόντα, μηνύματα κ.λπ.), καθορίζοντας το δυναμικό των εσόδων κ.λπ.
Ο κύριος στόχος μας είναι να καθορίσουμε τις ανάγκες σας, προκειμένου να σας προσφέρουμε εξατομικευμένες λύσεις και έτσι να σχεδιάσουμε τα πιο κατάλληλα στοιχεία επικοινωνίας για την επιχείρησή σας.
Από τις 25 Μαΐου 2018, ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων έχει τεθεί σε εφαρμογή. Με τον ΓΚΠΔ (Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων), το ποσό των χρηματικών ποινών μπορεί να φτάσει έως και 20 εκατομμύρια ευρώ ή, στην περίπτωση μιας επιχείρησης, έως και 4% του παγκόσμιου ετήσιου τζίρου. Αυτές οι ποινές μπορεί να δημοσιοποιηθούν. Για να αποφύγουμε οποιαδήποτε δύσκολη μετάβαση ή πιθανές ποινές, είμαστε εδώ για να σας υποστηρίξουμε στην εφαρμογή αυτού του κανονισμού.
Η εμπειρία μας δεν περιορίζεται μόνο στην ενοικίαση υλικών υψηλής ποιότητας, αλλά περιλαμβάνει επίσης την επιλογή και τον συνδυασμό πιάτων και κοκτέιλ. Η προετοιμασία μπουφέ, η οργάνωση και η υποδοχή είναι επίσης μέρος της τεχνογνωσίας μας.
Ο ψηφιακός ηγέτης για τις τοπικές αρχές
Σας υποστηρίζουμε στα στρατηγικά σας θέματα ψηφιοποίησης: αναζωογόνηση του εμπορίου στο κέντρο της πόλης, ψηφιοποίηση της εσωτερικής διαδικασίας προμηθειών σας, ανάδειξη των δυνάμεων της περιοχής, (...)
Δημιουργοί Ψηφιακής Ανάπτυξης: Ζήστε την Εξειδίκευση AS AGENCY σε SEO, SEA, Social Ads και Content Marketing. Το πάθος μας για τα δεδομένα τροφοδοτεί στρατηγικές που έχουν αντίκτυπο, μεγιστοποιώντας τις επιδόσεις και προάγοντας τη συνέργεια μεταξύ κάθε μοχλού. Προσαρμοσμένες προσεγγίσεις, ευθυγραμμισμένες με τη βιομηχανία σας, τη θέση σας και τους στόχους σας. Γραφείο SEO, Γραφείο Paid, Γραφείο Content, Γραφείο Data
Η αναφορά σας επιτρέπει να αναδείξετε τον χώρο και τις παραγωγές σας, προκειμένου να δείξετε ποιοι είστε και να αποκτήσετε μοναδικές, ποιοτικές εικόνες που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες της επικοινωνίας σας.
Επικυρώνουμε εκ των προτέρων το ενδιαφέρον των φωτογραφιών για να αναδείξουμε την επιχείρησή σας, σεβόμενοι την ταυτότητά σας: φωτισμός του καταστήματός σας, των πιάτων σας, του παρασκηνίου, των ομάδων σας... όλα αυτά χωρίς να διαταράσσουμε την εξυπηρέτησή σας. Παραδίδω γρήγορα τον αριθμό των φωτογραφιών που έχουμε συμφωνήσει εκ των προτέρων.
Βελτιστοποιήστε την εξυπηρέτηση πελατών σας με την αυτοματοποιημένη λύση τεχνητής νοημοσύνης της Bizflow. Χάρη στην αυτοματοποιημένη εξυπηρέτηση πελατών μας, μπορείτε να προσφέρετε άμεση και αποτελεσματική υποστήριξη στους πελάτες σας, 24/7.
Το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης μας έχει σχεδιαστεί για να απαντά σε συχνές ερωτήσεις, να επεξεργάζεται αιτήματα υποστήριξης και να παρέχει λύσεις σε κοινά προβλήματα, όλα με γρήγορο και ακριβή τρόπο. Χρησιμοποιώντας προηγμένους αλγόριθμους μηχανικής μάθησης, η αυτοματοποιημένη εξυπηρέτηση πελατών μας προσαρμόζεται συνεχώς για να βελτιώσει τις επιδόσεις της και να ανταποκριθεί στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών σας.
Μειώστε τους χρόνους αναμονής, αυξήστε την ικανοποίηση των πελατών και απελευθερώστε τις ομάδες σας για να επικεντρωθούν σε εργασίες υψηλότερης προστιθέμενης αξίας.
Για μια ολοκληρωμένη προσφορά, ανακαλύψτε επίσης τις υπηρεσίες μας Δημιουργίας ιστοσελίδας, Συντήρησης, Ασφάλειας, Ονόματος τομέα, Μάρκετινγκ.
Bizflow, Δημιουργήστε την παρουσία σας, Ενισχύστε το εμπόριό σας.
Για να διαχειριστείτε τα ταλέντα σας Freelance με: - Τη selection και την τοποθέτηση εξειδικευμένων freelances - Τη σύνδεση μεταξύ ταλέντων και επιχειρήσεων - Τη λύση διαχείρισης freelances για την επεκταμένη επιχείρησή σας
Η Ψηφιακή Πλατφόρμα Προμήθειας είναι μια ολοκληρωμένη λύση που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να βελτιστοποιούν τις διαδικασίες αγορών τους. Ενσωματώνοντας προηγμένα εργαλεία διαχείρισης αγορών, αυτή η πλατφόρμα εξασφαλίζει σημαντική μείωση του κόστους ενώ βελτιώνει την επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα. Χάρη σε μια φιλική προς τον χρήστη διεπαφή, οι χρήστες μπορούν εύκολα να διαχειρίζονται τους προμηθευτές τους, να παρακολουθούν τα αποθέματα και να εξασφαλίζουν μια ασφαλή και ανταγωνιστική προμήθεια.
Επιπλέον, η πλατφόρμα προσφέρει δυνατότητες διαχείρισης σχέσεων με τους προμηθευτές, εξασφαλίζοντας έτσι απόλυτη διαφάνεια και στρατηγική συνεργασία. Οι επιχειρήσεις μπορούν έτσι να επωφεληθούν από μια ομαλή και αξιόπιστη αλυσίδα προμήθειας, διατηρώντας παράλληλα ανταγωνιστικά κόστη. Αυτή η καινοτόμος λύση είναι ιδανική για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να εκσυγχρονίσουν τη διαχείριση των αγορών τους και να ενισχύσουν τη θέση τους στην αγορά.
Από το 1984, το γραφείο μας επικοινωνίας προσφέρει τις υπηρεσίες του στην περιοχή του Καμπρέ και σε όλη την περιοχή των Ύψιστων Γαλλιών: Καμπρέ, Αράς, Βαλενσιέν, Ντουά, Περόν, Σεν-Κεντίν, Αμιένη, Μπεθούν και Λιλ.
Ο ψηφιακός μας τομέας, Com' des frères, σας προσφέρει υπηρεσίες αφιερωμένες στο διαδίκτυο που προσαρμόζονται τέλεια στις ανάγκες σας. Ακούγοντας τις προσδοκίες σας, η ψηφιακή μας ομάδα φαντάζεται, σχεδιάζει και διαχειρίζεται τα ψηφιακά σας έργα από την αρχή μέχρι το τέλος.
Ανάπτυξη ιστοσελίδων: Ιστοσελίδα, ηλεκτρονικό εμπόριο, εφαρμογή κινητού, κ.λπ.
Αύξηση ορατότητας: Βελτίωση της κατάταξής σας στο διαδίκτυο. Διαφημιστική καμπάνια, καμπάνια στο Facebook, καμπάνια SMS, κ.λπ.